دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید قیصر به نام عیده برگرد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Music Video By Gheysar Called Eideh Bargard

دانلود موزیک ویدیو جدید قیصر به نام عیده برگرد

جهت دانلود موزیک ویدیو به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود موزیک ویدیو جدید قیصر به نام عیده برگرد

متن آهنگ قیصر به نام عیده برگرد

میگن عشقش نشسته تو وجودت یکی دانلود موزیک ویدیو جز من شده بودو نبودت
میشه اسمه اونو دیگه نیاری بگی جز من کسی رو دوست نداری
میگن بعده زمستون عیده برگرد بعده اون برفو بارون عیده برگرد
بیا حالم عوض شه عیده برگرد فراموش میکنم کاراتو برگرد
به اون نزدیکی و از من جدایی کنارم نیستی این روزا کجایی
بیا عکسات رویه دیواره بردار داره اشکامو دانلود موزیک ویدیو جدید در میاره هر بار
میگن بعده زمستون عیده برگرد بعده اون برفو بارون عیده برگرد
بیا حالم عوض شه عیده برگرد فراموش میکنم کاراتو برگرد
میگن عشقش نشسته تو وجودت یکی جز من شده بودو نبودت
  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی