دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام آخه چجوری با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Saleh Rezaei Called Akhe Chejuri

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام آخه چجوری

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام آخه چجوری

متن آهنگ صالح رضایی به نام آخه چجوری

یکی هنوز اینجاست یکی تو رو می خواد
یکی تو خیالش کنار تو میاد
تو پرسه شبام مدام و بی هدف اسمتو صدا میزنم
هنوز تو شک نگاه توام بمون بخاطرم
یجوری نگام کن تا همه بفهمن علاقمون از هم کم نمیشه اصلا
بخاطر بدست دانلود اهنگ جدید صالح رضایی آوردن دلت هرکاری بگی حاضرم
با بودن تو هر عشقی دیگه می افته از سرم
آخه مگه تو زندگی چند دفعه من فرصت عاشق شدن با تو دارم
فرصت یه بی قراری واسه ی تو و ذل زدن تو چشاتو دارم
آخه تو دنیا چند نفر مثل خودم می تونن عاشقونه صدات بزنن
تو عاشقی کم نذاشتم واسه تو چند تا آدم آخه شکل منن
همیشه به سمت تو میره نگام عاشقته ای وای دل بی پناهم
عشق دیگه به غیر عشق تو میدونی محاله برام
علاقه م به تو بهونه شدن تا به خودم بیام
تو با منی حتی وقتایی که دوری
می دونی که سخته پس بگو چجوری
چجوری با استرس نبود تو ، تو این شبا سر بکنم
آخه چجوری خیال تو رو از سرم بدر کنم
آخه مگه تو زندگی چند دفعه من دانلود آهنگ جدید فرصت عاشق شدن با تو دارم
فرصت یه بی قراری واسه ی تو و ذل زدن تو چشاتو دارم
آخه تو دنیا چند نفر مثل خودم می تونن عاشقونه صدات بزنن
تو عاشقی کم نذاشتم واسه تو چند تا آدم آخه شکل منن
  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی