دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام گریه میکنم برات با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Fereydoun Asraei Called Geryeh Mikonam Barat With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین فریدون آسرایی به نام گریه میکنم برات

فریدون آسرایی - گریه میکنم برات

جهت دانلود و پخش این ترانه از فریدون آسرایی به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام گریه میکنم برات

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام گریه میکنم برات

گریه می کنم برات گریه می کنی برام
ساکت و خسته ای مثل بغض تو صدام
گریه می کنی برام بغض می کنم برات
حس و حال عاشقی راه می افته تو هوام
فکر می کنی بهم فکر می کنم بهت
تو نمی ری از سرم من نمیرم از دلت
خوب و سر به زیر پاک و ساده ای
بی نهایتی فوق العاده ای
گریه می کنم برات گریه می کنی برام
ساکت و خسته ای مثل بغض تو صدام
ساکت و صبور عشق اولی
دوست دارمت بی معطلی
بی قرار من تویی بی قرار تو منم
سخت بی تو زندگی حرفشم نمیزنم
گریه می کنم برات گریه می کنی برام
ساکت و خسته ای مثل بغض تو صدام
گریه می کنی برام بغض می کنم برات
حس و حال عاشقی راه می افته تو هوام
فکر می کنی بهم فکر می کنم بهت
تو نمی ری از سرم من نمیرم از دلت
خوب و سر به زیر پاک و ساده ای
بی نهایتی فوق العاده ای
گریه می کنم برات گریه می کنی برام
ساکت و خسته ای مثل بغض تو صدام
گریه می کنی برام بغض می کنم برات
حس و حال عاشقی راه می افته تو هوام

دانلود آهنگ گریه میکنم برات با کیفیت 128 و 320

  • ۹۵/۰۳/۳۱
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی