دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امین مرعشی به نام لجبازی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Amin Marashi Called Lajbazi With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین امین مرعشی به نام لجبازی

امین مرعشی - لجبازی

جهت دانلود و پخش این ترانه از امین مرعشی به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید امین مرعشی به نام لجبازی

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید امین مرعشی به نام لجبازی

چرا رفتارت انقدر عوض شده
چرا دستای تو با من سرد شد
کی نشست جای من توی قلبت
که اینجوری دنیام پر درد شد
چی دیدی جز عشق تو چشمام
که داری ساده میگذری از من
نگو این دیگه آخر راهه
به من نگو دیگه از رفتن
با کی داری لج می کنی عشقم
منی که بی تو یه کوه دردم
چرا داری منو می کشی تو کمم
بمون نذار بی تو بارون شه چشمام
تویی که هستی تموم دنیام
چرا می خوای بری بزاری تو تنهام
بگو چی بین ما عوض شد
که اینجوری با من تو سردی
کجا می خوای بری تو بی من
داری دنبال چی می گردی
داری دل می کنی تو از من
ولی هنوز واسه تو بی قرارم
با کی داری لج می کنی عشقم
منی که بی تو یه کوه دردم
چرا داری منو می کشی تو کمم
بمون نذار بی تو بارون شه چشمام
تویی که هستی تموم دنیام
چرا می خوای بری بزاری تو تنهام

دانلود آهنگ لجبازی با کیفیت 128 و 320

  • ۹۵/۰۴/۰۱
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی