دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سعید شایسته به نام رفیق نیمه راه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Saeed Shayesteh Called Refighe Nime Rah With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین سعید شایسته به نام رفیق نیمه راه

سعید شایسته - رفیق نیمه راه

جهت دانلود و پخش این ترانه از سعید شایسته به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید سعید شایسته به نام رفیق نیمه راه

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید سعید شایسته به نام رفیق نیمه راه

اهای رفیق نیمه راه با اون دله پر از گناه
میگذرمو میبخشمت ولی نمیدونم چرا
اگر چه اسمون من به خاطر تو ابره
برو که میبخشم تو رو نمیدونم چه حسیه
شاید هنوز عاشقتم شاید هنوز دوست دارم
ک مثل کابوس میمونه تو رو زِ یادم ببرم
دلم رضایت نمیده ک انتقامی بگیرم
برو من میبخشمت اگر چه بی تو میمیرم
نه نه نه نه کار من نیست تو رو آزرده ببینم
نه نه نه نه رسم من نیست تو رو پژمرده ببینم
نمیتونم نمیتونم واسه چی نمیدونم
نمیتونم نمیتونم واسه چی نمیدونم
شاید هنوز عاشقتم شاید هنوز دوست دارم
ک مثل کابوس میمونه تو رو زِ یادم ببرم
دلم رضایت نمیده ک انتقامی بگیرم
برو من میبخشمت اگر چه بی تو میمیرم

دانلود آهنگ رفیق نیمه راه با کیفیت 128 و 320

  • ۹۵/۰۴/۰۱
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی