دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

عماد - ببخش

دانلود آهنگ جدید عماد به نام ببخش با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Emad Called Bebakhsh With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین عماد به نام ببخش

عماد - ببخش

جهت دانلود و پخش این ترانه از عماد به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید عماد به نام ببخش

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید عماد به نام ببخش

دلواپست می شم نرو ترکم نکن تنهام نذار
اگه بدی کردم بهت تو خوبیا یادت بیار
چشمای مهربون تو ازم نگیردق می کنم
اخر یه روز با گریه هام
چشماتو عاشق می کنم
همه میدونن اتفاقی
دل به تو سپرده بودم
اگه نبودی من همون
روزای اول مرده بودم
ببخش اگه من گول چشمای
کسی رو خورده بودم
خودت میدونی تو نبودت
من چقدر افسرده بودم
دلواپست می شم نرو ترکم نکن تنهام نذار
اگه بدی کردم بهت تو خوبیا یادت بیار
چشمای مهربون تو ازم نگیردق می کنم
اخر یه روز با گریه هام
چشماتو عاشق می کنم
همه میدونن اتفاقی
دل به تو سپرده بودم
اگه نبودی من همون
روزای اول مرده بودم
ببخش اگه من گول چشمای
کسی رو خورده بودم
خودت میدونی تو نبودت
من چقدر افسرده بودم

دانلود آهنگ ببخش با کیفیت 128 و 320

  • ۹۵/۰۴/۰۱
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی