دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید زانیار خسروی به نام من میلیونر نیستم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Music Video By Xaniar Khosravi Called Man Millionaire Nistam With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک ویدیو فوق العاده زیبا و دلنشین زانیار خسروی به نام من میلیونر نیستم

موزیک ویدیو زانیار خسروی - من میلیونر نیستم

جهت دانلود و مشاهده این موزیک ویدیو از زانیار خسروی به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود موزیک ویدیو جدید زانیار خسروی به نام من میلیونر نیستم

متن شعر ترانه تکست موزیک ویدیو جدید زانیار خسروی به نام من میلیونر نیستم

من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
آره هر چی که می خوام داره
آره من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
هر چی که می خوام دارم
دوستای خوب خوانواده
هر کی آدم باهاش شاده
حرف من اصلا شعار نیست
درسیه که زندگی بهم داده
همین که صبا باز می شه چشم
همین که دوباره نفس می کشم
بقیه رو دوست داشته باشم
همونجوری ام دوست داشته بشم
زیر بارون بدون چتر بدون حرف
میرم با پای پیاده
اگه خوب نگاه کنم دلیل
واسه خوشحالی زیاده
زندگی بهم هدیه داده شده
پس قدرشو میدونم
از تک تک لحظه هاش
خوشحالمو اینو می خونم
من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
آره هر چی که می خوام داره
آره من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
هر چی که می خوام دارم
تن سالم و آرامش
دوستای بی آلایش
یه خواب عمیق و راحت
تنها چیزی که می خوامش
یه جمع صمیمی یه چای داغ
جای استخرو ویلا و باغ
یه رفیق که با دلخوری دلخورشه
جای بنزو مازراتی و پورشه
هر چیزی می تونه تاثیر بزاره
روی غمگین شدنم
ولی واسه خوشحالی
تنها دلیل آره فقط خودمم
فکر نکن بی خیالم
یا حتی دیوونه و خرفتم
فقط حالم بهتره
چون زندگی رو ساده گرفتم
من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
آره هر چی که می خوام داره
آره من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
هر چی که می خوام دارم

دانلود موزیک ویدیو من میلیونر نیستم با کیفیت اچ دی و فول اچ دی

  • ۹۵/۰۴/۰۲
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی