دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام دیوونه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Peyman Zarei Called Divooneh With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین پیمان زارعی به نام دیوونه

پیمان زارعی - دیوونه

جهت دانلود و پخش این ترانه از پیمان زارعی به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام دیوونه

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید پیمان زارعی به نام دیوونه

دنیا ماله منه قلبم تند می زنه
وقتی دستاتو میدی به من
وقتی حالم بده نه عذابم نده
بیا حرف از جدایی نزن
اگه باشی کنار تو آرومه
همه دنیای این دویوونه
خیلی درگیره این حسم درکم کن
بی تو قلبم نمی تونه
چرا با من سردی
اگه باور کردی
تورو خیلی دوست دارم
بمون با من دیگه
تورو قلبم میگه
تورو خیلی دوست دارم
بی تو از زندگیم چیزی نمیمونه
تمام فصلام زمستونه
دارم از نگات اینو خوب میخونم
واسه تو دل کندن اسونه
اگه باشی کنار تو آرومه
همه دنیای این دویوونه
خیلی درگیره این حسم درکم کن
بی تو قلبم نمی تونه
چرا با من سردی
اگه باور کردی
تورو خیلی دوست دارم
بمون با من دیگه
تورو قلبم میگه
تورو خیلی دوست دارم

دانلود آهنگ دیوونه با کیفیت 128 و 320

  • ۹۵/۰۴/۰۲
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی