دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا علیخانی به نام فصل من با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Hamidreza Alikhani Called Fasle Man With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین حمیدرضا علیخانی به نام فصل من

حمیدرضا علیخانی - فصل من

جهت دانلود و پخش این ترانه از حمیدرضا علیخانی به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا علیخانی به نام فصل من

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید حمیدرضا علیخانی به نام فصل من

صبحه زمستون ک میره سمت بهارو
خورشید گرمی ک میزنه رو سبزه زارو
حسی از تو پر کرده بدجور این لحظه هارو
میبیندمت میبندم من وقتی چشامو
این بهارو عطر گلا رو
میبینم وقتی ک خیرم تو چشاتو
صدا کن بازم صدا کن
این بهار رو با لبخندت بازم صدا کن
این نم نم مال بارونه ک میباره
توی کوچه عطر کاگل توی بهار
دستام کم داره دستو میخواد
این هوا عشق فصله تازه بودنه تو
این اخرای فصل سرما
ازتو جدا نیست فکر من
از این غروب تا صب فردا
از عشق رها نیست قلب من
با تو تمومه دیگه دوری
از غم چ کم شد سهم من
من این نسیم رو دوست دارم

دانلود آهنگ فصل من با کیفیت 128 و 320

  • ۹۵/۰۴/۰۸
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی