دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام جیغ بکش با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Behzad Pax Called Jigh Bekesh With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین بهزاد پکس به نام جیغ بکش

بهزاد پکس - جیغ بکش

جهت دانلود و پخش این ترانه از بهزاد پکس به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام جیغ بکش

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید بهزاد پکس به نام جیغ بکش

زیرو رو نکش حرفاتو خیلی وقته زدی
خودم باختم فک نکن بازیو بلدی
منو سیگارم دوتایی با یه فضای تازه
تو با گذشته ای که هنوزم قیدشو نزدی
داره بارون میاد شرط ما فراموشی بودش
منو خیالتو توّهم و دودش
داره بارون میاد منمو حسی که وحشیه
منو فردایی که دور شد از تصور خوبش
داره بارون میاد بگو بشوره ببره
نذار خاطراتش تو سرم بکوبه یه سره
منو آسمونو فکر و خیالش رفیقیم
بگو این حس خوب کنارم بمونه یه ذره
بگو بخونه بزنه دلم تنگ واسه خودم
شاید به خودشون بیاد این روزای بی خودم
دلم تنگه واسه خودم واسه هوای پُر از دود
وقتی خالی میشه ذهنم از این خیالی که پُره
بحث خیانت نیست حُکم این قلم سکوته
خدارو صدا زدم میگه من سرم شلوغه
شهر من چشمای تو بود یه بم ساختی ازش
منو حسی که هی میگه مگه کم باختی نترس
شهر من خنده های تو بود الان سکوت مُطلقه
مثل ژکوندی که درگیر دروغی مبهمه
وقتی نمیتونی باشی همون چیزی که میبینی
میشی، حرفای دله اون زنی که دختره
شهر من همیشه تاریکه مثل فردایی که ساختم
پس خوشبحال دلی که از همه خوشتره
وقتی مُردم سرمو رو زمین نذارین
بگید خون گریه کنه اگه آسمون نبارید
بدید لاشخورا ببرن چون که رو دست نمیمونم
بگید یخ زد وجودش تو زمستون نه پاییز
وقتی مُردم نذارید مادرم بفهمه
بگید همه عمرشو به عشق زیر زمین نخوابید
خورشیده … چند میگیری شبا بدی به ماه
روزات مال خودت گرماتم نشد نصیب ما
ببین جون میدم مثل سگ وقتی تو آغوش اونی
دارم میمیرم تو خودم با این حالم شبی یه بار
نسل من زخمیه نسله تو چرک کرده ولی
جیغ بکش آبرومو بیشتر ببری
تنشو چنگ بنداز بی پدر دست و پا بزن
جیغ بکش سعی کن نیشخند بزنی
دنیا اسمش خرابه وقتی جنسش تو باشی
جیغ بکش عشوه هاشو بیشتر بخری
دلم بد شور میزنه حسم همون نالشه
چشاتو خوب باز کن دنیامون ح رروم زاده شده
شب شعر این دفعمون پر از حوسه بیش رف
فکر آزادیه ذهنم توی قفس بی طرف
خورشیدو سنگ سار کرد مغزی که به تهش رسیده
وقتی میبره مثل من از این نفس بی هدف

دانلود آهنگ جیغ بکش با کیفیت 128 و 320

  • ۹۵/۰۴/۱۰
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی