دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن سلطان تبار به نام جنون با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Mohsen Soltantabar Called Jonon

دانلود آهنگ جدید محسن سلطان تبار به نام جنون

متن آهنگ محسن سلطان تبار به نام جنون

نمیدونی چشات مننو کجا کشنونده
تو فکر من به غیر تو چیزی نمونده
یه جوریه که پیشتم دلم میگره
وجود من خدا تورو ازم نگیره
عزیزم به جون دوتامون
به برق میون نگامون
یه چیزی تو چشم تو دیدم
که اونو به دنیا نمیدم
دل تو تو خودش هم میدونه
که عشقم شبیه دانلود آهنگ جدید جنونه
الهی که عشقم بمونی
الهی که بی من نتونی
بدون تو یه ثانیه آروم ندارم
اگه یه روز نبینمت دانلود آهنگ تمامه کارم
تورو میخوام یه جوری که کسی ندیده
من عاشقم یه جوری که ازم بعیده
عزیزم به جون دوتامون
به برق میون نگامون
یه چیزی تو چشم تو دیدم
که اونو به دنیا نمیدم
دل تو تو خودش هم میدونه
که عشقم شبیه جنونه
الهی که عشقم بمونی
الهی که بی من نتونی
  • ۹۴/۱۲/۲۳
  • دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی