دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری به نام مهمون ناخونده با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Mohammad Yavari Called Mehmoone Nakhoondeh

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب توجه کنید ...

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری به نام مهمون ناخونده

متن آهنگ محمد یاوری به نام مهمون ناخونده

قصه رفتنمو پیش همه جار مکش
تو هوایه بد عشق لعنتی سیگار نکش
من از اینکه با تو توام عمریه دق مرگ شدم
پرده سفید مرگو رو منه بیمار نکش
واسه رفتن من نگاه به تقویم نکن
من خودم رفتینم دانلود آهنگ جدید ساعتو تنظیم نکن
بعد من ساده بخند غصه منو نخور
واسه هر بی سرپا قلبتو تسلیم نکن
به هوایه دل تو عمر منم رفت که رفت
همه زندگیو روح تنم رفت گه رفت
نمیدونم چه جوابی به خودم مدیونم
که از صداقتش دم میزدم رفت که رفت
تو که ساده پر زدی رفتیو آسوده شدی
به هوای دیگری تا رفتی دانلود آهنگ آلوده شدی
واسه من حکم نفس داشتی حالا افسوس
به هوایه دیگری مهمون ناخونده شدی
  • ۹۴/۱۲/۲۳
  • دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی