دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام وقت عشقه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Behnam Safavi Called Vaghte Eshghe

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام وقت عشقه

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مزاجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام وقت عشقه

متن آهنگ بهنام صفوی به نام وقت عشقه

من از اینکه گریه کردی غصه خوردی بی قرارم
دل بردین کار من نیست من می ترسم دل ندارم
عاشقونه پایه حرفات میمونم تا تو بخندی
تو بگو که با من هستی که هنوزم دل نکندی
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پایه همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم
من مترسم حتی از این حرف رفتن مهربونم
دور از این عشق هر دوتامون کم میاریم من میدونم
وقته عشقه مثل هر روز ساعت هامون کوکه با هم
عشقم عشقش دست من دانلود آهنگ جدید نیست باورم کن بی گناهم
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پایه همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پایه همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت دانلود آهنگ جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پایه همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم
  • ۹۴/۱۲/۲۵
  • دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی