دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید قیصر به نام ای یار با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Gheysar Called Ey Yaar

دانلود آهنگ جدید قیصر به نام ای یار

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید قیصر به نام ای یار

متن آهنگ قیصر به نام ای یار

ای یار ای یار ای یار
ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من
هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من
ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من
هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من
حالا که چشام پر شده از اومدنه تو
حالا که پر از آتیشه داغه ب تو
حالا که خرابه دانلود آهنگ جدید خنده هاتمو میدونی
بگو تو هم هنوز عشقمیو پیشم میمونی
ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من
هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من
ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من
هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من
نشکن پرو بالمو نگیر حالمو نرو
عشقم بگو رفتنو بیخیالمو نرو
جون هر کی دوست داری بیا امشبو بمون
کشتی منو ناز بسه بیا امشب رو بمون
ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من
هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله دانلود آهنگ من
ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من
هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من
ای یار ای یار ای یار
ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من
هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من
ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من
هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من
  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی