دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عیده برگرد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Majid Kharatha Called Eteraf

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عیده برگرد

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عیده برگرد

متن آهنگ مجید خراطها به نام اعتراف

وقتی دیدم خشکو سردی دانلود آهنگ جدید پر کینه شد تمام تارو پودم
اعتراف اول اینه من زیادی زود قضاوت کرده بودم
همیشه واسم سوال بود تو خودت رفتی چرا پس گریه کردی
اعتراف دوم اینه من بهت نامردی کردم خیلی مردی
تو دوراهی وقتی موندم تو خودت رفتی که خوشبخت شم
میدونم اعتراف سوم اینه سخته تو فکر تو اما پیش اونم
از زمانی که تو رفتی هی زمان میره دانلود آهنگ و من دیونه میشم
کاش فراموشی بگیرم یا زمان برگرده و برگردی پیشم
ای خدا خودت میدونی اون جمع جورم میکرد
بال و پرم بود من بدون اون میمرم ای خدا این اعتراف آخرم بود
  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی