دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دیوونه برگرد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Mehdi Moghaddam Called Divooneh Bargard

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دیوونه برگرد

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دیوونه برگرد

متن آهنگ مهدی مقدم به نام دیوونه برگرد

دیونه برگرد خونه دیونه برگرد خونه
چشام خیسه بارون زده دیگه طاقتم سر آمده
پیش خودم میگم خدا میشه بهم بگی کجاست
هوا ابره دلم و پره همش داره غضه میخوره
واسش بی تابمو اون از فکر من جداست
چطور میتونه از رد شو دلش نلرزه
چطور میشه که از فکرش جدا بشم یه لحضه
چطور میتونه از من همه دنیاشو بگیره
چطور دوام بیاره آخه دانلود آهنگ جدید این دل که اسیره
دنیامو آروم آروم اشکامو زیره بارون
سوزندی و بی تفاوت رد شدی از من
قلب من بی تو خونه
دیونه برگرد خونه
کاش میفهدم پا بندم میشه کم کم
چشام خیسه بارون زده دیگه طاقتم سر آمده
پیش خودم میگم خدا میشه بهم بگی کجاست
هوا ابره دلم و پره همش داره غضه دانلود آهنگ میخوره
واسش بی تابمو اون از فکر من جداست
چطور میتونه از رد شو دلش نلرزه
چطور میشه که از فکرش جدا بشم یه لحضه
چطور میتونه از من همه دنیاشو بگیره
چطور دوام بیاره آخه این دل که اسیره
دنیامو آروم آروم اشکامو زیره بارون
سوزندی و بی تفاوت رد شدی از من
قلب من بی تو خونه
دیونه برگرد خونه
کاش میفهدم پا بندم میشه کم کم
دیونه برگرد خونه دیونه برگرد خونه
دیونه برگرد خونه دیونه برگرد خونه
  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی