دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید نوید راستی به نام با تو با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Navid Rasti Called Ba To

دانلود آهنگ جدید نوید راستی به نام با تو

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید نوید راستی به نام با تو

متن آهنگ نوید راستی به نام با تو

تویه دلت عاشقه تو میدونم که جایه منه زندگی به خاطر تو قصه ی فردایه منه
من با تمومه عاشقیم تو زندگیت پا میذارم من به تو ثابت میکنم فقط تو رو دوست دارم
دستم رویه قلبمه عاشقی تنها حرفمه دانلود آهنگ جدید هر چی که ازت میگم باز یه چیزی انگار کمه
من رو به آسمونا دستامو بالا می نم من مطمئنم که با تو عشق بر پا میکنم
دستاتو به من میدیو چشمتو میبندیو وقتی تو کنارمی چه دنیای قشنگیه
من یه آرزو دارم که تو باشی کنارم من مطمئنم که با تو به بهشت دانلود آهنگ پا میذارم
عشق وجود منو گرفته من به تو هیچ دردی ندارم
تو عاشقه احساسه من باش که تو نباشی من کم میارم
دستم رویه قلبمه عاشقی تنها حرفمه هر چی که ازت میگم باز یه چیزی انگار کمه
من رو به آسمونا دستامو بالا می نم من مطمئنم که با تو عشق بر پا میکنم
دستاتو به من میدیو چشمتو میبندیو وقتی تو کنارمی چه دنیای قشنگیه
من یه آرزو دارم که تو باشی کنارم من مطمئنم که با تو به بهشت پا میذارم
  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی