دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ آخرین روز زمستون با صدای روزبه نعمت الهی و بهروز صفاریان با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Roozbeh Nematolahi And Behrouz Saffarian Called Akharin 

Rooze Zemestoon

دانلود آهنگ آخرین روز زمستون با صدای روزبه نعمت الهی و بهروز صفاریان

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ آخرین روز زمستون با صدای روزبه نعمت الهی و بهروز صفاریان

متن آهنگ روزبه نعمت الهی و بهروز صفاریان به نام آخرین روز زمستون

تو وجودم حس سرمای دیِ
سال نو ینی زمان دیدنت
موقه ی تحویل سال من کیِ
بعد رفتن تو رفتم تو خودم
ادمای دور دانلود آهنگ جدید من خیلی کمن
بیشترین کسایی ک میبیننم
ماهیای سفره ی هفت سینمن
این همه خرداد و شهریور گذشت
این همه مردادمو مردود کن
من ک تا برگشتنت صبر میکنم
این همه اسفند را هم دود کن
به گذشتم گاهی ک فک میکنم
به خودم حس خیانت میکنم
بس ک میخام هیچی دانلود آهنگ یادم نیاد
به یه ماهیم حسادت میکنم
این همه ادم کنارم اومدن
هرچی پرسیدن جواب من تویی
صددفعه دیگه اگه دنیا بیام
باز تنها انتخاب من تویی
این همه ادم کنارم اومدن
هرچی پرسیدن جواب من تویی
صددفعه دیگه اگه دنیا بیام
باز تنها انتخاب من تویی
  • ۹۵/۰۱/۰۱
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی