دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام یه اشتباه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Mohsen Yahaghi Called Ye Eshtebah

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام یه اشتباه

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام یه اشتباه

متن آهنگ محسن یاحقی به نام یه اشتباه

یه اشتباه کردم دانلود آهنگ جدید تو ام بد لجی کردی
گفتی تا ابد قهری دیگه بر نمی گردی
می خوام بیام آشتی دست و پام می لرزه
این همه بی رحمی برات چقدر می ارزه
قهرتو بس کن که به اشتبام رسیدم
یه اشتباه کردم زجرشم کشیدم
می خوام بیام آشتی برات یه بی قرارم
توام خودت میدونی چقدر دوست دارم
اگه چشام اومدن نگات کنن چشاتو نبندی
اگه لبات اومدن صدات کنن بهم نخندی
این عذابی که تو به دلم میدی به دانلود آهنگ کدوم گناهه
این دل کوچولومو عذاب نده که بی پناهه
یه اشتباه کردم نگو آخر راهه
بگو چی کار کنم دلت برام یه ذره بسوزه
ببخشی اشتباهمو آخه این دنیا دو روزه
این عذابی که تو به دلم میدی به کدوم گناهه
این دل کوچولومو عذاب نده که بی پناهه
یه اشتباه کردم نگو آخر راهه
یه اشتباه کردم تو ام بد لجی کردی
گفتی تا ابد قهری دیگه بر نمی گردی
می خوام بیام آشتی دست و پام می لرزه
این همه بی رحمی برات چقدر می ارزه
  • ۹۵/۰۱/۰۱
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی