دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام الکل اینجا ممنوعه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Amir Tataloo Called Alchol Inja Mamnooe

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام الکل اینجا ممنوعه

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام الکل اینجا ممنوعه

متن آهنگ امیر تتلو به نام الکل اینجا ممنوعه

آقا مسعود بریم ؟؟!
الکل اینجا ممنوعه و انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کلِّ این محدوده
الکل اینجا ممنوعه انرژیه از من بوده
کاری کردیم دانلود آهنگ جدید بره بالا کلِّ این محدوده
دخترا کِل میکِشَن پسرا خجالت
چیزایی که میزنیم ما اینجا طبقِ عادت
دست و سوت و جیغِ ، فقط همین سه حالَت
فقط همین سه حالَت
بگو پاشَن همه ، وقتِ هوا رفتنه
ولی انقده خوردی تو سخته هوا رفتنِت
الکل اینجا ممنوعه و انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کلِّ این محدوده
الکل اینجا ممنوعه انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کلِّ این محدوده
باز دوباره همه بالان و اصَن خبری از الکل نی
تو که کله خالی هَوَلی وسط کلی ازت عوضی لگد خوردیم
باز دوباره همه شادَن همه یه طرفِ اتاقَن و اون طرف جشنِ دانلود آهنگ و اینوَر منِ تنها
آخه من جشنَمو تو چشمِ تو دارم انگار
آره من دل به تو دادم ای یار
آخه من جشنَمو تو چشمِ تو دارم انگار
آره من دل به تو دادم ای یار
یار بلا یار بلا ، بلای جونِ منی باقلوا
بده من یه گل از اون باغِ لبات
الکل اینجا ممنوعه
  • ۹۵/۰۱/۰۲
  • دانلود آهنگ

نظرات (۱)

می تونستید از سایت اصلی لینک رو کپی کنید و کنارش منبع رو بنویسید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی