دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان به نام ای داد و بیداد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Iman Siahpooshan Called Ey Dado Bidad

دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان به نام ای داد و بیداد

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان به نام ای داد و بیداد

متن آهنگ ایمان سیاهپوشان به نام ای داد و بیداد

گوش کن صدایه قلبمو خیلی حرف داره
یه مدته که فکر تو تنهام نمیزاره
وای از تو که بی تومن دارم دیونه میشم
بعد از این میخوام تو زندگی میخوام تو پیشم
عاشق چشمات عاشق حرفات
ای داد و بی داد دیونتم دانلود آهنگ جدید عاشقتم ای دادو و بی داد
ببین عشقمو اسیر نگاهات قول بده بعد از این بمونی باهام
من نفس میکشم تو حال هوات دلم لک زده واسه خندهات
گوش کن حرف دلمو خیلی بی قراره
جز من کی تا این حد تورو دوست داره
وای قلبم ایستاده آخه تورو کم داره
بی نفس کشیدنم از روی اجباره
عاشق چشمات عاشق حرفات
ای دادو بی داد دیونتم عاشقتم ای دادو بی داد
ببین عشمو از روی نگاهام
قول بده بعد از این بمونی آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان باهام
من نفس میکشم تو حال هوات دلم لک زده واسه خندهات
عاشق چشمات عاشق حرفات
ببین عشمو از روی نگاهام
قول بده بعد از این بمونی باهام
من نفس میکشم تو حال هوات دلم لک زده واسه خندهات
  • ۹۵/۰۱/۳۰
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی