دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رحمان به نام کنار من بمون با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Rahman Called Kenare Man Bemoon

دانلود آهنگ جدید رحمان به نام کنار من بمون

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید رحمان به نام کنار من بمون

متن آهنگ رحمان به نام کنار من بمون

کنار من بمون آغوشه تو برام بهشته گمشدست
وقتی کنارمی محاله قلبه من بیفته از نفس
مثه فرشته ها همراه من بیا تنها نذار منو
اسمتو دانلود آهنگ جدید رحمان زدم ستاره های این شبای روشنو
تویی که لایق عشقه منی فقط کنار من بمون
من حاضرم اینو خواهش کنم ازت کنار من بمون
تویی که لایق عشقه منی فقط کنار من بمون
من حاضرم اینو خواهش کنم ازت کنار من بمون
بمون که عشقه تو تنها دلیله من برای بودنه
نگاهتو برام بیار که بهترین سوغاتیه منه
تسلیم هیچ غمی تو زندگی نشو من تکیه گاهتم
میدونی که چقدر من کشته دانلود آهنگ مرده ی همین نگاهتم
تویی که لایق عشقه منی فقط کنار من بمون
من حاضرم اینو خواهش کنم ازت کنار من بمون
تویی که لایق عشقه منی فقط کنار من بمون
من حاضرم اینو خواهش کنم ازت کنار من بمون
  • ۹۵/۰۲/۳۰
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی