دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام داد و بیداد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Omid Jahan Called Dad O Bidad

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام داد و بیداد

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام داد و بیداد

متن آهنگ امید جهان به نام داد و بیداد

دو سه روزه که دلم دیگه پابند و اسیره دلم ما غرق تماشاتو پی عشق تو گیره
وقتی میخندی دانلود آهنگ درو رو غصه میبندی خیلی ناز داری چرا تو دل نمی بندی
این دلم واست میمیره فکرت از سرم نمیره منم که دل به تو دادم همونی که سر به زیره
من بیدارم تو که خوابی هر لحظه بی تابی یه نگاهی یه جوابی واسه یه عشق نابی
شب که میشه لب ساحل میشینم به راه تو دانلود آهنگ جدید امید جهان تا تو رد بشی از اینجا ببینم نگاهتو
دلم از دوری تو می دونی خسته شده دیگه طاقت نمیاره به تو وابسته شده
ای داد و بیداد دیگه منو نمی خواد ای داد و بیداد گمونم برده از یاد
من بیدارم تو که خوابی هر لحظه بی تابی یه نگاهی یه جوابی واسه یه عشق نابی
  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی