دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام زیر بارون با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Iman Ebrahimi Called Zire Baroon

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام زیر بارون

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام زیر بارون

متن آهنگ ایمان ابراهیمی به نام زیر بارون

دلم هواتو کرده تو این روزای ابری
می دونم که نمونده بین ما دیگه حرفی
تموم حرفامونو زدیم اون روز زیر بارون
گفتی به من نمونده حرف دیگه ای برامون
برام جدایی دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی سخت بود ولی واسه تو آسون
پشت سرت اشک ریختم خیلی زیاد تو بارون
رفتی نگات می کردم فکر کردم بر میگردی
حتی پشت سرت رو یبار نگاه نکردی
دلم هواتو کرده بهونه تو می گیره کاشکی
میشد بمونی دلم داره میمیره
دلم می خواست که بودی دانلود آهنگ جدید تو این هوای ابری چیزی
که آرزومه خدا نداره حرفی
برام جدایی سخت بود ولی واسه تو آسون
پشت سرت اشک ریختم خیلی زیاد تو بارون
رفتی نگات می کردم فکر کردم بر میگردی
حتی پشت سرت رو یبار نگاه نکردی
  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی