دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پیوندها
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بابک رادمنش به نام خدا صبرت بده با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Babak Radmanesh Called Khoda Sabret Bedeh With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین بابک رادمنش به نام خدا صبرت بده

بابک رادمنش - خدا صبرت بده

جهت دانلود و پخش این ترانه از بابک رادمنش به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید بابک رادمنش به نام خدا صبرت بده

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید بابک رادمنش به نام خدا صبرت بده

خدا صبرت بده ای دل جدایی سخته میدونم
یه چند روی تحمل کن منم مثل تو داغونم
عزیز من سفر کرده همین روزاس که برگرده
من و تو هردو غمگینیم دلامون هردو پر درده
من و نی دل فدای ناله هاتم
نترس از من همیشه من باهاتم
میاد روزی که بر میگرده پیشم
میدونه دور از اون دیوونه میشم
خدا صبرت بده ای دل جدایی سخته میدونم
یه چند روی تحمل کن منم مثل تو داغونم
عزیز من سفر کرده همین روزاس که برگرده
من و تو هردو غمگینیم دلامون هردو پر درده
لبم میخنده اما دل غمینه
برام غصه همیشه در کمینه
آخه تا کی زنم سیلی به صورت
کسی رخسار زردم را نبینه
خدا صبرت بده ای دل جدایی سخته میدونم
یه چند روی تحمل کن منم مثل تو داغونم
عزیز من سفر کرده همین روزاس که برگرده
من و تو هردو غمگینیم دلامون هردو پر درده

دانلود آهنگ خدا صبرت بده با کیفیت 128 و 320

  • ۹۵/۰۳/۳۱
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی